Sunday, January 10, 2010

UKRAINIAN LANGUAGE CLASSES FOR ADULTS

These are the stories of the Ukrainian Language Classes for Adults School of Edmonton.  Enjoy:

Домовик Пан Кавун. 
   Мого домовика звуть “Пан Кавун.” Його тіло має круглу форму. Коли домовик не задоволений, він плює насіння кавуна на людей.
   Пан Кавун живе під диваном у моєму домі. Колір його змінюється з кожним сезоном. Коли на вулиці холодно, колір його тіла змінюється на світло-зелений.
   Пан Кавун любить дивитися комедійні телевізійні програми, які були тридцять років тому.

Lev Slavutуch.  



______________________________
Мій домовик - Вогонь  

Мій домовик  живе у каміні.  Він дуже веселий  і мудрий.   Домовик доглядає хату й слідкує, щoб завжди горіло в каміні.  Його імя Вогонь.  Вогонь любить їсти дерева й папір і пити бензин.  Він любить, щоб було всюди тепло.  Всі можуть його бачити в день й часто у вечорі.

Вогонь спить  на дровах.  Він дружить з вітром.  Його улюблений  час - ніч.  Я дуже люблю мого домовика.  Він тримає хату в теплі.
Tamara Luchak
_______________________

Мій Домовик  – Тіпі  
Мій домовик  живе під сходами.  Він дуже смішний.


Його звати  Тіпі, й він доглядає хату .Тіпі любить їсти млинці й налісники.  Він  любить пити шоколадне молоко.  Тіпі любить танцювати й жартувати.  Його можна бачити, лише коли зірки світять.  Тіпі дружить з дітьми.  Його улюблений час є ніч, коли можна бачити зірки.

Christine Mandrusiak
_______________________________


Домовик - Петро 


               Наш домовик живе під столом. Він добрий, веселий і смішний.
 Домовик доглядає  хату. Його ім’я – Петро.

              Петро любить їсти шоколад  і пити молоко.  Він любить  танцювати і голосно співати.
              Часто його можна побачити  у сні.  Петро спить в кошику  під столом.  Він дружить з  моїми  дочками та іншими  домовиками.
Його улюблений  час – 5 годин вечора, коли всі  повертаються додому.
Ми дуже любимо нашого домовика.
Kahanyshyn Nadine